Beroendeframkallande?

I onsdags sålde jag min första grej någonsin på e-bay. Min gamla, stora, bökiga men braiga tv skulle ut. Sista grejen att bli av med från min gamla lägenhet.

Så för en vecka började äventyret. Det tog väl ungefär fem dagar innan någon lade ett bud, typ 250 kr och jag var supernöjd. Någon skulle ju dessutom komma och hämta detta åbäke. Men så den sista kvällen hände något. Auktionen skulle vara över runt halv elva. Och buden började hagla in. Hur spännande som helst att hela tiden uppdatera browsern. Som att kolla på värsta VM-finalen i fotboll mellan Sverige och Norge. När auktionen sen var över fick jag över 800 spänn för min trogna tv! Otroligt.

Har jag inget annat att sälja??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0