Home sweet home.

Eftersom jag är min mammas dotter har jag en lätt noja om att alltid städa mitt hem noga innan jag åker bort - bara för att det ska vara sådär fint och nystädat när jag kommer tillbaka hem.

Nyttan av att ha gjort det just inför denna resa kan kanske ifrågasättas när man öppnar lägenhetsdörren och ser överraskningen som väntade när vi öppnade när vi kom hem i fredags.

Det tog våra kära vänner närmare fem timmar att blåsa upp ballongerna samt att tejpa upp de cirka nittio foton från vårt bröllop som de hade printat. Det var som att kliva in i ett galleri upprättat bara till vår ära.

Bilderna sitter fortfarande kvar på väggarna. Vi njuter och ser oss höga på allt som hände den dagen. Ballongerna däremot är smällda och bortstädade.



 




Kommentarer
Postat av: Kicki

Åååh så härligt!!!!!

2009-08-11 @ 23:10:07
URL: http://mammahoppsan.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha så roligt! Vilka härliga vänner!

2009-08-13 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0