Testa gränser.

På söndagen hade jag också min nya Canon IXUS 85 med mig. Den köptes ju efter att jag i våras behagade släppa den jag redan hade (men IXUS 65) i golvet och därmed göra den obrukbar. Jag älskade min kamera. Lättnavigerad, lättanvänd och mycket förlåtande. Perfekt för vardagsfotografi. Men den nyare modellen har inte ännu givit mig någon anledning att vara besviken den heller. Mr. Ms stora hobby är ju fotografi - från honom får jag mycket inspiration. Och macro-funktionen är min favorit. Här är några smakprov från helgen. Om du någonsin funderar på en liten nätt kamera för handväskan - ja då vet du mitt tips.


En gräshoppa på Mr. Ms hand.


En liten blomma. Ungefär 1 cm i diameter.


Samma blomma från gräsperspektivet...


Flax hade jag som fick syn på dessa pytteflugor som också ägnade sig åt söndagsmys.


Gott om hundkex på ängen.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Shit, vilka bilder! Tack för tipset!!! Jag tänker dock mer på en systemkamera... Jag har ju en av den gamla modellen, kanske ska putsa av den igen.

2009-07-14 @ 16:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0