Hur du verkligen vet att din man älskar dig.

Imorse inte bara kände jag för att gråta för att jag behövde gå till jobbet. Jag gjorde det också. Jag kände mig som en liten skolflicka som inte vill gå till skolan (även om jag mest kommer ihåg att jag gärna gick till skolan). Fy. Jag kände total resignation inför hela alltet. Mest kanske för att jag sovit pissigt, vaknat hundra gånger, funderat över problem, stirrat i taket och haft Mr. Ms knä i ryggen hela natten. Tja ni fattar. Pissig natt. Pissig start på dagen.

Jag gaskade upp mig och gick förstås som en duktig flicka till jobbet. Tur det, för nyss damp följande mail ner:

YOU WON A SECRET TRIP WITH MR. M!! TODAY !!

Please make sure that you are ready for takeoff at 18:20 - 18:30!!
You are going to be picked up from your work!!

Kram, Mr. M


Dagen är räddad. Kanske till och med hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hmm, är det den där förändringen som du fick reda på strax innan du gick på semester som spökar? Vad var överraskningen?

2009-09-03 @ 15:23:52
Postat av: Kicki

Ååhhh, såna mail önskar jag att jag också fick. Vilken man du har =)

2009-09-03 @ 17:06:43
URL: http://mammahoppsan.blogspot.com
Postat av: Annika

oh, spännande! och tack för kortet! :)

2009-09-03 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0