Mmmmmm....s e m e s t e r.

Smaka på den.

Naturligtvis har jag under natten sovandes avhandlat diverse saker som står kvar på min lista över saker att göra före semestern. Men ibland är det så. Vissa saker får helt enkelt vänta. Och jag har bestämt mig för att NU ÄR JAG LEDIG.

Idag är stora tvättar- och packardagen. På söndag är det dags för vår sedan länge planerade drömresa. Kalifornien väntar. Vi tror oss ha allt på plats. Biljetter, hotellbokningar, internationella körkort, kontokortskopior och telefonnummer för att spärra korten om det behövs, försäkringspapper, giltiga pass, vägkarta, guidebok, kvitton på Ms kameragrejor så ingen ska tycka att vi ska tulla för det på tillbakavägen, kreditkortsräkningar på redan betalda bokningar, kopior på våra pass, kontaktuppgifter till alla hotell, us-dollars. Mera kopior på allt. Jag kan inte komma på ett enda papper till som vi borde ha med. Har jag glömt något uppenbart? Jag har drabbats av het resfeber. Eller bara ett extra starkt kontrollbehov. För att verkligen kunna bara ha semester. Men M är cool som vanligt och tar det med ro.


Första anhalt är Los Angeles.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Får ni ner nåt annat i väskorna än ovannämnda?

2008-08-15 @ 14:22:03
Postat av: Lisa

haha, ovannämda har jag planerat att det ska rymmas i handbagaget :)

2008-08-15 @ 19:37:37
URL: http://muggbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0