Nedräkning.

Fyra jobbardagar till semester. Fredag är helgdag. Det går inte en timme utan att vi säger till varandra hur jäkla skönt det ska bli att vara långlediga. Jo förresten, det gör det. Jag sov nyss middag tre timmar och känner mig helt groggy. Drömde för övrigt att M var i köket och bakade makaroner, så när han kom och väckte mig var min första fråga naturligtvis hur det hade gått (eftersom att baka makaroner kändes som något naturligt någon överhuvudtaget skulle få för sig att göra). Svaret blev ett "Lisa du vet att jag a l d r i g bakar, inte ens makaroner". Antar att extasen över att äta svenska köpköttbullar (direktexport från mamma) och stuvade makaroner blev för mycket för en enkel söndagseftermiddag.

Kommentarer
Postat av: anna

Hej!



Vill du få gratis presentkort från KICKS? Klicka då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och registrera dig på gratismakeup. Det är lätt och kostar ingenting :D

2008-08-10 @ 17:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0