Om att känna sig utvald.

Om någon undrar. Det är en välplacerad duvskit. I mitt hår.

image8


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, jag fick också fågelskit på mig idag. Med närmast skräck i rösten får jag fram till de andra, jag har bajs på min hand, jag har bajs på min hand! Trots att jag var rätt äcklad kunde jag liksom inte sluta stirra på bajset hela promenaden fram till bibliotekets toalett. Sjukt.
Va mysigt ni ser ut och ha det på söndagar. Närmast idylliskt skulle man kunna säga.

2008-02-25 @ 23:25:03
Postat av: Elin C

Söndagsångesten som singel förbyts snabbt till söndagsmys som sambo. =)
Fast jag ryser fortfarande när folk pratar om fredagsmys. Det låter så uppgivet, som om man inte får mysa på vilken dag man vill, endast fredagar. Vadå, det är ju då man är som tröttast efter en hård arbetsvecka. Inte orkar man vara trevlig och mysa alltför mycket då. =)

2008-02-26 @ 10:47:57
Postat av: Kusinen

Tjaba!
Tror att du kan ha fått den där "skiten" från en fågel som härjar friskt i Rinkeby.
Den kallas även Muckar´duva.

2008-02-27 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0