Vad var det jag sa!

Förra sommaren när mina föräldrar och jag vandrade i Alperna så var ett rätt frekvent inslag i turen att man var tvungen att passera diverse djur som var på sommarbete, typ elaka får, vilda hästar och blängade kor. De här blängande korna (och övriga djur för den delen också) hade jag, hur ska jag säga, en väldig respekt för. Mamma och pappa gick glatt alldeles precis förbi kossorna där de stod och blängde, medan jag själv tog en rätt onaturlig omväg för att undvika risken att bli uppäten. Mamma och pappa fann detta himla roande och skrattade och småretade mig för min koskräck, men HA! Nu har jag fått vatten på min koskräckskvarn! Kolla in det här - and laugh no more. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2917585.ab.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja kor är STORA djur som man definitivt ska ha respekt för. Jag å andra sidan har ju en överväldigande och löjligt stor respekt för höns och fåglar, hmm. Men som sagt, man vet aldrig när en attack kan komma :)

Tack för de fina sommarpresenterna till barnen. De blev jätteglada!!!

Kramen

2008-07-17 @ 09:47:32
URL: http://mammahoppsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0