Ära vare Gud i höjden.

I julklapp fick jag en drejarkurs av Markus. Verkligen jättekul - och jättesvårt. Ser ju jäkligt lätt ut när ett proffs jobbar, men lerklumpen får liksom liv och det som är tänkt att bli en vas blir ett litet pluttigt askfat och godisskålen blir något som i bästa fall kan användas som äggkopp. Men superroligt i alla fall! (och ett rejält plus är ju att jag nu på en enda helg har fixat julklappar för mamma fram tills 2015)

image10
Fokuserad.

image11
Mina alster! De 14 främsta ungefär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, så fint! Vad duktig du är! Ja nu har du onekligen presenter och julklappar för år framåt :) Någon gång i framtiden kanske jag kommer ha ett äkta Lisa alster här hemma!
Kram!

2008-03-18 @ 22:09:16
URL: http://borell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0