Usch, värsta bloggtorkan.

Haft noll inspiration på sistone att plita ner något. Men en liten push kom från Mamma Hoppsan. Hon frågade hur man skulle beskriva sig själv med fem ord.

Trötter som njuter av livet.

Skulle det nog bli. Mörkret tar kål på mig just nu. Men samtidigt är det ju så mysigt att tända ljus och kura upp sig på soffan med en kopp te och en macka. Men att ta sig upp på mornarna. Fy sjutton. Dock är livet i övrigt tämligen behagligt just nu. Även om det är långa och intensiva jobbdagar, så är det samtidigt i det stora hela förhållandevis rofyllt.

Som den här helgen. INGENTING planerat fram tills igår kväll. Skön känsla. Så igår gjorde jag planer med svärmor och vi ska om ett par timmar gå och se en van Gogh-utställning på Albertina. Och sen ska det lagas köttfärslimpa tills Mr. M kommer hem från jobbet. Innerst inne önskar jag ju dock att det var min egen mamma jag skulle laga köttfärslimpa med. Eller egentligen. Köttfärslimpan kan vara. Innerst inne önskar jag ju bara att jag kunde vara med min egen mamma i helgen. Men det får jag ju om bara två veckor. Lyllo mig.


Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Du må tro att vi längtar!!!

2008-10-27 @ 18:50:58
Postat av: Anonym

2008-10-27 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0