Utmaning.

Mamma Hoppsan har utmanat mig enligt följande:

• Gå in i mappen Mina Bilder.
• Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
• Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.
• Utmana sex andra personer och länka till dem.



Jag använder just nu Mr. Ms dator och den här bilden var nummer sex i sjätte mappen. Han har också tagit bilden och den är från i augusti när mamma och hennes kollega var här och hälsade på. Vi är uppe på en stor äng på en av kullarna runt Wien varifrån man har utsikt över hela staden och vi picknickade där uppe en kväll. På bilden pekar jag uppenbarligen ut någon plats i Wien för mamma. Alla som besöker Wien på sommarhalvåret borde uppleva denna plats. Det bästa är dock att turisterna inte hittar hit och jag skulle påstå att det är är ett av de bästa smultronställena staden har att erbjuda.

Nu utmanar jag syster att göra detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0