Ett hundra.

Fredag kväll. På med mysbyxorna, laga turbopizza och mysa framför tvn. Somna vid tiotiden och vakna någotsånär utvilad dagen efter.

Den bästa av fredagskvällar.

Mr. M's kompisar ringer emellertid vid åttatiden och undrar om vi inte vill träffas på en bar lite senare. Vid halvelvatiden. Halvelvatiden! Den enda plan jag hade för halvelvatiden var att sussa och drömma sött.

Lojalt säger jag dock naturligtvis att jag följer med -  en av de bästa kompisarna ska ta med sin nya (första) pojkvän och såna saker är det ju läge att visa intresse för.

Men jag kan bara konstatera att jag inte är 22 längre. I am too old for this shit och jag behöver minst en veckas startsträcka och mental förberedelse.

För gissa hur grinig jag var när jag vid tiotiden var tvungen att vakna ur min fredagsdvala på soffan, ta av mig mysbyxorna, sudda bort maskaran under ögonen, kladda på lite nytt smink och sätta på mig jeans igen?

Gissa på en skala från 1-100.

Kommentarer
Postat av: Annika

äsch då. sådär funkar jag med, men eftersom jag är 22 (snart i alla fall...) får jag skylla på att jag är världens mest ospontana människa nånsin. och är jag inställd på något blir jag väldigt grinig om jag måste ändra mina planer inom loppet av ett par timmar. jag tror att det är någon form av störning jag har.

2009-01-24 @ 14:43:59
Postat av: kicki

Haha.

Ja sådär har jag varit i en evighet nu. Jag är planerat impulsiv brukar jag säga :)

2009-01-24 @ 20:35:20
URL: http://[email protected]
Postat av: hanna

allt bra ? :D

2009-01-24 @ 20:38:05
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0