Ännu en dag på Donauinsel.

Idag vaknade jag inte helt otippat halv ett. Har något suddigt minne av att jag bad Mr. M slå på radion när han åkte till jobbet vid halv tio tiden. Sen stängde jag ögonlocken i en sekund, vilket i verkligheten visade sig vara tre timmar. Så för att inte missa dagen helt tog jag en lång cykeltur ut till Donauinsel på eftermiddagen.



Det är något fascinerande med solnegångarna som man ser dem från ön.


Och när himlen ser ut så här, vem kan låta bli att ta en bild?


Såg ett gäng svanar. Ett märkligt djur när man tänker efter. Men vilket djur är inte märkligt när man tänker efter?


Östra delen av Wien med bergen i norr i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka härliga bilder!

Snart så får jag oxå se Wien live!

Kram

2009-01-25 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0