Om god timing.

Jag är nu då äntligen klar med vad jag ska ha på mig på bröllopet vi ska på om ett par veckor. Sedan länge har jag vetat vilken kjol jag skulle ha, men har slitit mitt hår över att det inte finns någon överdel att ha till som jag gillar.

Eller det har det ju visserligen funnits. För två månader sen hittade jag nämligen en jacka på H&M som jag tyckte skulle passa bra. Men problemet var bara att min normala storlek var för liten och storleken över var för stor. Således köpte jag den inte med förhoppningen att jag skulle kunna hitta något annat innan bröllopet.

Men nu var det ju så praktiskt att julen inföll däremellan.

För igår när jag återigen provade samma jacka, så passade helt plötsligt den större storleken.

Thank God för julmoffande.

Kommentarer
Postat av: Elin i kalla Kållered

Läste första meningarna lite för snabbt och fick det till att ni skulle gifta er =) Men så var det alltså inte. Om det blir av och vi är bjudna ska jag genast paxa en bra barnvakt!

God jul å gott nytt år

2009-01-08 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0