Redface rapporterar.

Så. Första passet avklarat. Jag mätte upp knappt 6.5 km med hjälp av Runmap och med lätt joggning tog det ganska precis 45 minuter.

Helt okej för att vara första passet på flera år. Bäst av allt var dock att det inte kändes särskilt jobbigt. Visst känner jag av lite i ben och knän - nya muskler var tvugna att vakna till liv. Men uppenbarligen har min övriga träning redan hjälpt till med konditionsbiten. Nu är det bara att öva in löparkänslan i kroppen och vänja benen. Jag känner mig hoppfull.

Jag ger mig själv en klapp på axeln - och nu en skön dusch innan laddningen för melodifestivalen tar vid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon! Då tar jag med mina löparskor när jag kommer!

2009-03-15 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0