Vår i luften?

Termometern står på knappt tio grader och solen visar sig av och till mellan molnen. Och i almenackan har det ju varit vår i ett helt dygn nu. Så då måste det ju vara vår. I alla fall tillräckligt för att dra fram jeanskjolen och premiära de prickiga strumpbyxorna jag fick av mamma på posten för ett tag sen!


Ohh, jag känner mig så vårig...


... och prickig.

Nu ska jag äta lunch och läsa bloggar innan jag kör iväg och handlar för att fylla på dryckes- och snacksförrådet för nästa helgs baluns.


Lite nyttigt såhär till lunch så att man kan götta sig lite ikväll och ändå ha siktet inställt på bröllopsformen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här ska det tydligen bli vinter igen nästa vecka - vilken tur då att jag drar till er! Ses snaaart! Jippi!

2009-03-21 @ 15:24:41
Postat av: Kicki

Och här är det snö igen, träligt!

Nu är flygbiljetterna bokade och klara!

2009-03-23 @ 09:12:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0