PS.

Är det någon som märker de gråa håren i mitt hår på bilderna under? Mr. M säger att jag hallicunerar men det är bara att inse att det stora färgningsracet har startat. Det gick banne mig inte en dag efter the big three o innan det var dags att göra (den, kan man väl säga, rätt väntade) upptäckten.

Det gäller att träna långsistans här och ladda ordentligt med kolhydrater, för detta race kommer pågå i ganska exakt 20 år (obs! denna oventenskapliga utsaga är endast baserad på studier av tidigare muggboska generationer) innan hela skallen då äntligen är gråvit och jag äntligen kan visa min sanna sida igen.

Jag har svårt att se att jag ska sluta vägra skunk-looken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen! Mr M har rätt, du hallucinerar. (Säg inget till honom dock, du lär ju aldrig få en lugn stund i så fall...)

Förresten, det är nu jag älskar att vara bloooond! Nu tar vi igen allt på er brunetter! Vaddå dölja gråa hår? Ha!

2009-05-11 @ 23:47:22
Postat av: Kajsa

Mitt namn verkar aldrig komma med - ok, jag är blond, men det kan väl inte datorn se och därmed heller inte radera mig???

2009-05-11 @ 23:49:21
Postat av: Kicki

Aah suck, jag vet vad du pratar om. Tyvärr väntade inte mina gråa hårstrån tills jag fyllt 30 utan de började dyka upp för, hrmm, ett par år sedan.

Så nu färgas det vääääldigt regelbundet.

Hysteriskt roligt.

2009-05-12 @ 16:50:28
URL: http://mammahoppsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0