Höstluft.

Idag ser det ut såhär när jag tittar ut genom vårt vardagsrumsfönster. Klarblå himmel och drygt tjugo grader.

Men tjugo grader i septemer känns inte lika som tjugo grader i juli. På något vis. Fönstrena står på vid gavel och jag känner att luften känns friskare. Jag ska dra på mig träningskläderna och ta stavarna på en promenad längs kanalen.

Sen är det tyvärr tråkiga städardagen. Men som alltid skönt när det är rent sen. Och svärmor bjuder på knasprig kyckling till lunch - medan Mr. M som vanligt jobbar på lördagar. 

   
I de tre fönstrena på bilden till vänster bor just svärmor förresten.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ok, vad är knasprig för ord? Svyska eller?!

2009-09-26 @ 15:20:25
Postat av: Kicki

Härligt!! Här har vi också välsignats med härliga soliga höstdagar. Underbart. Det ger nästan mer energi än somriga dagar tycker jag. Vi passar på att vara ute och njuta, gå i skogen och andas in frisk höstluft.

2009-09-27 @ 09:57:57
URL: http://mammahoppsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0