Vi har teambuildat.

Förra fredagen var det dags för en dag borta från skrivbord och dator.

En aktivitet bestod i att flytta hela teamet från en sida av ett stort nät till den andra sidan. Utan att vidröra nätet naturligtvis. Med bindel för ögonen blev det extrapoäng.




Här bärs jag genom nätet...


... det gäller att lita på teamet.


En annan aktivitet innebar bygge av vattenränna från fontän till tunna och få ballongen på tunnans botten att lyfta och falla ur tunnan.


Följande redskap stod till förfogande.


Tja, det börjar likna något. Dock inte utan mänsklig support.


Ballongen är utanför tunnan - uppdraget avklarat (även om de som behövde hålla för hålen i tunnan med fingrar och andra kroppsdelar gjorde en blöt erfarenhet).

Kommentarer
Postat av: kicki

Ser kul ut!! Är det en ny klocka jag ser på din arm? Har du köpt någon av dem som du tittade på i somras? Man kan aldrig äga för många klockor!

Teambuilding är bra, även om många gnällspikar på mitt jobb gnäller om varför vuxna människor måste leka i grupp osv. Bla bla bla men sen när vi har teambuildat klart är alla glada i alla fall.

Märkligt.

Hur som helst, nu ska det sparas pengar så teambuildingdagarnas sötebrödstider är förbi.



Kram

2009-09-22 @ 06:09:38
URL: http://mammahoppsan.blogspot.com
Postat av: Lisa

Uppmärksamt! :) Jag tror till slut det blev en tredje variant, men från samma butik. Är supernöjd!

De där gnällspikarna ska vara careful what they wish for...

2009-09-22 @ 08:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0