Nu är det bevisat!

Nu vet jag inte hur det är i Sverige, men här i Österrike så äger man som patient alla sina egna röntgenplåtar. Så när jag hämtade mina från magnetröntgenstället så kunde jag ju inte låta bli att kolla på dem. Det bästa med det hela var ju naturligtvis att läkaren som där kollat på plåtarna kunde konstatera att de visade på "inget iögonfallande". Allt föreföll vara i enlighet med min ålder. Och det är ju en enorm lättnad. Faktum är att sen jag började använda glasögon på jobbet så har läget förbättrats klart. Hur som helst, en cool bieffekt av det hela är ju att nu ha sitt huvud på bild i genomskärning på alla möjliga sätt - och ett obestridigt bildbevis på att jag har en hjärna!

image17
Scary?

image18
Bevis, svart på vitt skulle man kunna säga.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att få bekräftat att man har en hjärna! ;-)
Tur att allt var i sin ordning!
Kramar

2008-04-09 @ 13:52:19
Postat av: Kicki

Wow. Din hjärna ser verkligen cool ut :)) Skönt att allting är normalt. Häftigt att man får ut sina röntgenplåtar. i sverige är det ju ingen som frågar och man håller patienterna på en "bara det du absolut nödvändigtvis behöver veta bas".
Rama in dom och sätt upp dom på väggen som tavlor vet jag ;)
Många kramar Kicki

2008-04-09 @ 18:50:51
URL: http://borell.blogg.se
Postat av: Ingela

Skönt att höra att allt är ok! Har tänkt på dig och på om du har fått nåt resultat. stor kram

2008-04-22 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0