Möhippa

I lördags var det dags för ännu en 30+ att bli inkastad i det verkliga livet. Det var dags för möhippa för en av mina kollegor och tillika vänner. För att göra det hela kort ägnades kvällen åt mat, dryck, disco dancing och (för mig premiär i) vattenpiprökning! yejjj va coolt tyckte jag. Och som den nybörjare jag är så var det ju himlans lustigt att vi istället för vatten i pipan hade konjak och istället för tobak marijua... nej, jag menar istället för vatten hade vi äppelsaft och tobaken var också den med äppelsmak (sant alltså). Men det hela smakade lakrits (konstigt). För en illustration av hur kul det kan vara att röka vattenpipa, se nedan.


En lyckad bild på hur man får ta i ordentligt (men ärligt talat verkar jag ju mer sugen på drinken som är på intåg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0