Team building och nytt fotoalbum!

Min avdelning på jobbet blev ju som de flesta redan vet ett eget företag förra året. Vi växer fort och det var igår dags för en team building dag. Vi stack till Mariazell, ungefär två timmar från Wien, för en dag fylld med flotte-bygge, bågskytte, klättring på stora stegar, problemlösning och så vidare och så vidare. Vi delades in i lag och tävlade hela dagen. För den partypingla jag är så hamnade jag passande nog i disco-laget och fick äran att bära en lilaglittrande peruk hela dagen. 

Bilder från dagen kan ni se på http://picasaweb.google.se/muggbo/CQRMariazell20080516. Där har jag nyss skapat ett öppet fotoablum där ja också tänker lägga upp bilder från livet här. Vår lägenhet, jobbet, Wien, vardagen, etc. Det går ju att publicera bilder på bloggen också, men de blir ju mer av typen "illustration av inlägg". I mitt fotoalbum kan jag lägga upp mycket flera bilder om vad som händer och pågår här nere.

image28
Jag och Maral som jobbar i mitt team har inför ny stilstandard i teamet!


Kommentarer
Postat av: Borgmestarn

Hej Lisa! Vilken fantastiskt rolig dag ni verkar ha haft, och vilken vacker omgivning! Tur att du fick vara med i discolaget så att du fick ha en sån där fin peruk, men jag såg också att ditt eget hår har blivit väldigt lååångt... ;o) Vad förvånad jag blev nu när jag skulle skriva kommentaren här och då hade du lagt in ett inlägg till. Och äntligen har jag hittat det perfekta tuppnamnet då: Adalbert! Jag går i hönsköpartankar här förstår du och har redan börjat inreda hönshuset.

Ha en finfin vecka! Kram Borgmestarn

2008-05-18 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0