Utmanad.

Blivit utmanad av Mamma Hoppsan att svara på följande:

Tre namn du går under:
Lisa
Süsse
Frau Magister Jansson (hos doktorn eller i hemskt officiella sammanhang eller när M vill låta låtsas-sträng)

Tre saker som skrämmer dig:
Tankar på att jag "aldrig" mer skulle flytta hem till Sverige
Allvarliga sjukdomar
Läskiga filmer (är fortfarande barnsligt rädd för skräckfilmer och får genast tvångstankar och måste kolla under sängen och bakom dörrar och sånt)

Tre saker du har på dig:
Prickigt linne
Underkläder
Mjukisshorts

Tre saker du tycker om:
Alla människor som är min familj och mina vänner
Glass i stora lass
Sommarvärme

Tre saker du ska göra den närmsta tiden:
Duscha
Måla naglarna
Åka till M's kusiner och fira minsta kusinens "first communion" ("första nattvarden"=?!)

Tre av dina favoritlåtar just nu:
Be my somebody - Norah Jones
Visit to Vienna - Sahara hotnights (gammal men gör mig ändå alltid glad som ni säkert förstår)
Shit jag lyssnar så lite på musik just nu, så som tredje får det bli "skvalradio"

Tre saker du verkligen vill ha:
Lugn och ro i själen (för alltid alltså)
En mamma, pappa och syster runt hörnet
Gratisflygningnar mellan Wien och Västerås (eller iaf en flyglinje mellan Wien och Västerås, om jag nu måste kompromissa :) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0