Eftermiddagsmystik.

Nu när jag cyklade hem från jobbet började jag av någon anledning börja tänka på the Killers uppträdande på MTV-galan för typ en månad sen. Och följdaktligen började jag sjunga högt för mig själv där på cykelbanan på deras låt Human.

Jag vet inte alls varför. Den spelas nästan aldrig på radio här och idag har jag inte lyssnat på musik alls.

Men högt och ljudligt sjöng jag aaaare weee huumaaans, or are we danceeeers....

När jag nu kom hem gick jag på toa och slog på radion som vi har därinne. Och gissa om jag bokstavligen höll på att bajsa på mig när de efter inte mer än en minut börjar spela - just det - Human av the Killers.

Slump? Eller, som jag mer tror på, har jag oandade krafter att önska låtar på radion?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0