Min egen Mr. M.

- Han roar sig alldeles själv med sitt playstation


Koncentrerad 30-åring.

- Han skiter egentligen i om sängen är bäddad eller om det kuddarna i soffan är puffade. Men han gör det ändå för att han vet att jag tycker det är så skönt när det är så.

- När vi storhandlar vägrar han låta mig packa upp varorna på bandet eller i våra kassar. För då vill han leka tetris med dem.

- Han är världbäst på att få mig på andra tankar. När jag är arg och irriterad säger han äh, lägg inte så mycket energi på att vara arg. Kolla här i stället! Och så trollar han fram en film ur väskan som han hyrt. Typ.

- Imorse när det var trist måndagmorgon och jag kom tillbaka till sovrummet för att säga hej till honom innan jag åkte till jobbet, så drar jag bort täcket från hans huvud, bara för att i samma sekund som jag inser att det är hans fötter som ligger på huvudkudden, kastar han sig fram med överkroppen från fotändan och skrämmer mig till vettet. Efter den lätta hjärtattacken som detta förorsakade, så var det här händelsen som gjorde min dag.

- Och igår kväll, efter att rätt tydligt indikerat att jag tycker det är fisigt av honom att han efter snart två år tillsammans bara kan säga tre saker på svenska (tack, åh fy fan! (pappa har dragit sitt strå till stacken) och hej då), så kröp han fram till mig när vi hade lagt oss igår och sa med sin bästa svenska och sina vackraste bruna ögon, jaag alskar diig.


Kommentarer
Postat av: kicki

Sådana killar, eller män, växer inte på träd :)

Han låter som en "keeper", Mr M.



Kram

2008-11-18 @ 10:52:24
URL: http://mammahoppsan.blogspot.com
Postat av: Ingela

Wow, vilken kille!! Helt klart något att häng i gran!

2008-11-23 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0