Hur ska jag bli fit och g'sund?!

Passet igår var okej, men inte mer. G'sund och fit bjöd in till lite pilatesinspirerad träning, men noll konditionsträning. Och det är ju ett schysst konditionspass jag är på jakt efter. Eller möjligtvis en kombination av styrka och lite rejäl pulshöjning.

Så idag begav jag mig med stor förväntan och i ösregn till ännu ett nytt pass. Fitgymnastik stod på programmet. Och efter en lite loj uppvärmning med lite småjoggande kvinnor i 40-60-årsåldern så var det dags att sträcka ut benet fraaaammmåt. Och sen baaaaakåt. Ååå så armen ut åt sidan. Och strääääck.

Ja ni fattar. Jakten går vidare.

Kommentarer
Postat av: kicki

Hmm, jag undrar också hur jag ska bli fit och g'sund. Undrar om det finns några bra alternativ för någon som just nu inte kan äta eller orkar åka till F&S eller gymet?

Vila sig i form, blir man fit och g'sund då måntro?

2008-10-01 @ 23:03:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0