Ni kan kalla mig gula blixten.

Det gick jättebra idag. Med exakt fem veckors löpträning i benen gjorde jag mina 5.7 kilometer på 32.38 minuter. Mycket nöjd. Här kommer några bilder.


Hemma i vardagsrummet med en banan 08.58. Starten är precis på väg att gå.


Efter knappt fem kilometer ser jag ju fortfarande glad ut. Men vem blir inte glad när man får syn på Mr. M?


Redface och kompisen som sprang samma sträcka i ett annat lag är klara med dagens övning.


Sen bar det av till målområdet för att vänta in övriga i laget. Här kommer vår löpare (i gult) på sista sträckan. Den vill jag springa nästa år - härlig stämning i målområdet.


Sen väntade vi en knapp timme på vår tappra kompis som sprang hela loppet och hon möttes förstås av stort jubel och den stora kramen. We did it!


När går nästa lopp vi kan springa?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jädrans vilken kanontid för att vara första loppet! Jag är megaimponerad! Bravo!

2009-04-19 @ 23:09:07
Postat av: Kajsa

Mitt namn försvann visst på förra inlägget, men det var jag som beundrade dig! Nu måste jag själv hitta nåt lopp som passar!

2009-04-19 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0