En helt ovanlig lördag.

Som Bullen skulle ha sagt det - naturligtvis är ingen av klänningarna på bilderna den som i verkligheten kommer vara där på dagen D.


Min kollega och jag. Jag vet inte hur många klänningar vi provade. Kanske 15 var. Sen var det bara stopp. Ungefär som när man ätit en skål godis och inte kan ta en enda till - fast att ens favvobit finns kvar. Man pallar bara inte. Då tog vi paus och gick och fikade.


Därefter gick vi till ett annat ställe. Då fick jag på mig den här godbiten. Slöja kanske?


På det andra stället var vi klart snabbare. Valde lättare mellan klänningarna som vi över huvud taget ville prova. Och vips, efter bara en timme var vi klara och gick till Naschmarkt för att avsluta dagen i folkmyllret bland alla uteserveringar. Vår följeslagare och fotograf till vänster, tillika kompis med min kollega.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vilka fantastiska klänningar!! Gillar den första jättemycket!

2009-04-06 @ 19:03:48
URL: http://mammahoppsan.blogspot.com
Postat av: Mamma

Oh,så snygg du är. Mr. M tjuvkikar väl inte?!

Ser fram mot lördag med fler provningar.

Kram

2009-04-06 @ 19:22:17
Postat av: Kajsa

Jag sa ju att du skulle vara skitsnygg i axelbandslöst! Och jag hade verkligen rätt, läckerbiten där!

2009-04-08 @ 18:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0