Redface kämpar på.

Bara för att det inte blivit några inlägg på bloggen så betyder det inte att det inte pågår marathonuppladdning i det muggboska hemmet. Nåja, marathonstaffettuppladdning om man vill vara petig. Idag kröp jag ner på precis under 30 minuter på fem kilometer. Mäkta stolt.

Mitt mål är att jag ska göra mina 5.7 kilometer i staffetten på under 35 minuter. Om det inte var för uppförsbacken jag har i början på min sträcka så skulle jag säga 30 minuter. Äh, va fasen. 30 minuter är mitt mål! Uppförsbacke, nedförsbacke, regn eller snö. No pain no gain. Som jag en gång läste på en Samantha Fox-affisch i ett rum i ett hus vi en gång hyrde en semester på Gotland.

Jag finns nu med i startlistan på nätet. Du kan söka här och för att hitta mig leta under "Relay Marathon"-fliken. Där kommer också min och mitt lags tid att redovisas efter loppet misstänker jag.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

5 km under 30 min, inte illa! Bravo! Håller alla tummar!

2009-04-09 @ 10:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0