Snabba svängar.

Igår ändrade vi oss. Bröllopet blir i Österrike. Vädret i Sverige känns för osäkert för att ha ett trädgårdsbröllop och en vän till oss här har en stor trädgård där vi tänkt att vi ska vara istället. Sen eftersom jag ändå bor här känns det ju värdefullt att kunna gifta sig på ett ställe som man kan enkelt kan besöka igen för att minnas den stora dagen. Dessutom blir ju tyskan mer och mer mitt hemspråk, och på det här sättet får vi båda lova varandra den eviga samhörigheten med ett vackert tyskt "ich will".

Vi siktar på samma datum. Återkommer med mer info inom kort.

Kommentarer
Postat av: Kicki

;-)

Ett aprilskämt måntro =)

2009-04-01 @ 17:11:51
URL: http://mammhoppsan.blogspot.com
Postat av: Mamma och pappa

April, april!! Oss lurar ni inte så lätt.

Kram

2009-04-01 @ 20:06:14
Postat av: Anonym

jag höll på att börja grina där ett tag. jag är så lättlurad. har inte haft en tanke på att det har varit 1 april idag. har väl blivit lurad flera gånger om...;)

2009-04-01 @ 23:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0