Inspiration.

Eventuellt tänker jag sy min brudklänning själv - om jag hittar något som är genomförbart. Därför har jag idag tillbringat några timmar på en tygaffär här i stan för att inhämta inspiration.

I ett svagt ögonblick tänkte jag att jamen ett temabröllop vore ju käckt! Kolla här.

 
Jag och Mr. M i... tja...något lite speciellt?

Men det svaga ögonblicket var, till jag tror allas lättnad, emellertid relativt snabbt över. Och vad jag verkligen har tittat på tänker jag naturligtvis inte avslöja här...

Dessutom har Mr. M visat sin konservativa sida och sagt att han överhuvudtaget inte vill se klänningen innan själva bröllopet. En smärre utmaning för fröken jag-har-lite-svårt-att-hålla-tyst-om-såna-saker. Misstänker att jag kommer delge honom den i separata delar. Typ titta här vilket fint mönster, tycker du inte? Eller ojojoj vilket fint tyg jag har hittat, tycker du inte?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men du - det är ju detta du har oss till, dina vänner! Klart mannen ska bli överraskad! Några av de gamla traditionella könsrollerna behöver man inte bryta!

2009-03-01 @ 14:48:13
Postat av: Mamma

Håller med Kajsa! Jag finns ju också...

2009-03-01 @ 17:30:51
Postat av: Annika

och jag! :)

2009-03-01 @ 22:21:02
Postat av: Ingela

Men om du visar honom delar typ tyget och sen en del av kjolen har du ju inte visat hela klänningen =)

2009-03-02 @ 09:38:45
Postat av: Kicki

Ich auch!

2009-03-02 @ 20:37:22
URL: http://mammahoppsan.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vilken support, tack! Det här ska nog gå bra! :)

2009-03-04 @ 08:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0