Om att sväva på små rosa moln.

Vilken helg det blev.

Denna härliga lördagkväll som sedan följts av två dagar på spa. Just det, det var ju bara tänkt att vi skulle åka dit idag, måndag. Min julklapp till Mr. M. Men överraskningen som han hade för mig var att åka dit redan igår på dagen. Och sen sova över och då också ha hela dagen idag där. Vilket ställe. Allt var konsekvent inrett med asiatisk feeling och hela konceptet var otroligt genomtänkt. Vi har inte gjort annat än att gå omkring i badrock och tofflor, ätit gott, slöat i bastun, legat på solstolar och läst i den varma badhallen och badat både inne och ute i vatten som pumpas upp till alla pooler från 1800 meters djup och som innehåller en mängd mineraler och annat som lämnar huden helt mjuk och varm. Jag vet inte när jag var såhär avslappnad sist.

En härlig start på resten av det som kommer.

Just ja, så har jag också haft väldigt svårt att slita blicken från vänster ringfinger.

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Bara njut nu! Vi gläds och är lyckliga med Er!

Kram från oss.

2009-02-17 @ 20:32:28
Postat av: Anonym

Njut av det! Vi är så glada för er skull!



Kram!

2009-02-22 @ 09:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0