Tid för tillbakablick.

2008 skulle jag kunna sammanfatta som kort och gott ett mycket mycket bra år. Ett av de bästa året i mitt liv hittills.

2008 var nämligen året då...


...vädergudarna gav mig tre härliga skiddagar....


...Mr. M då och då uppvaktade mig med fina blommor...


...jag fick tillfälle att göra ett blixtnedslag i Linkan och sitta framför brasan med en härlig vän...


...den orangea väggen äntligen blev mörkcerise...


..jag fick testa på att dreja...


...min syster for till Brighton och vi andra fick en anledning att åka dit...

...vi cashade in vår julklapp från 2007 och åkte och vandrade bland kossor och annat löst kreatur...


...vi svenskar (och en del österrikare också) fick känna oss extra svenska under ett par veckor i juni...


...linköpingsfolket kom på midsommarbesök...


...vi var på hawaii-party...


...mamma och hennes vän kom och hälsade på och vi picknickade med Wien som utsikt...


...vi förverkligade mer än en dröm...


...vi såg mer öl på en och samma dag på Oktoberfest i München, än vad vi sett i hela våra liv...


...jag pallade vindruvor efter bästa förmåga...


...systeryster kom och fikade med mig...


...vi hann med mycket mysigt mys...


...jag fick komma hem och andas svensk härlig vinterluft, något av det mest rogivande jag vet...


...jag hade turen att få vara med på en glad väns möhippa, där den framtida mannen fick delta i form av världens mest omhändertagna ballong...

...och det var ju också icke minst året som jag började blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0